معماری www nbpars.ir

سلام این وبلاگ زیر مجموعه نقش برتر است آدرس سایت اصلی nbpars.ir
برای خرید هر محصول روی لینک آن کلیک و پس از پرداخت بلافاصله دانلود کنید

  • ۰
  • ۰


دانلود پاورپوینت کتابخانه ملی دیجیتالی تایچونگ

تاریخ ایجاد 06/12/2014 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 29 اسلاید   قیمت: 6500 تومان   حجم فایل: 6067 kb  تعدادمشاهده  4


بخشی از مطلب 
هدف از اجرای این طرح، نمایش نمادین یک جریان پیوسته علمی است که عصر دیجیتال به ما عرضه می دارد. مضمون این طرح شناخت یکی از فرصت های بی شمار خلاقیت و جریان پویای اطلاعات می باشد.
ساختمان ال مانند این کتابخانه کمربند سبز این محوطه را به شکل مقعر در بردارد که منظره ای طبیعی از گیاهان بومی و درختچه های ناپایدار در مقابل باد را پوشش می دهد.
کانال بومی موجود در این محوطه آب مورد نیاز این ساختمان و مجموعه را تامین می کند، سیستم یکپارچه جمع آوری آب باران در حوضچه مصنوعی بهمراه بام سبز ایجاد شده تا حدی آب و هوای این جزیره گرم را تحت تاثیر قرار می دهد.
فرم آزاد نمای این ساختمان، موضوع جریانهای هم سطحی را به نمایش می گذارد که شالوده کانال آبیاری شهر و جریان اطلاعات در رسانه های دیجیتالی را ترسیم می کند. سیستم دیوار کامپوزیت با عایق یکپارچه، سطحی لایه لایه را شکل می دهد که نمایی از رودخانه های مرکزی تایوان را در ذهن تداعی می کند.
فضای داخلی اتاق مطالعه از سطوح منحنی و ستون هایی شبیه به تنه درخت تشکیل شده است.
پنجره های هوارسانی سقف و پنجره های افقی شیب دار نور طبیعی و ملایم اتاق مطالعه تامین می کند. از میان این پنجره های شفاف می توان چشم انداز افق شهر و آسمان درون محوطه را مشاهده کرد.
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
بخشی از مطلب ,هدف از اجرای این طرح، نمایش نمادین یک جریان پیوسته علمی است که عصر دیجیتال به ما عرضه می دارد. مضمون این طرح شناخت یکی از فرصت های بی شمار خلاقیت و جریان پویای اطلاعات می باشد. ,ساختمان ال مانند این کتابخانه کمربند سبز این محوطه را به شکل مقعر در بردارد که منظره ای طبیعی از گیاهان بوم,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دانشگاه Somerville
دانلود پاورپوینت مدرسه لانگلی اثر فاستر و همکاران
  • ۹۶/۰۶/۱۷
  • safaii safaii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی