معماری www nbpars.ir

سلام این وبلاگ زیر مجموعه نقش برتر است آدرس سایت اصلی nbpars.ir
برای خرید هر محصول روی لینک آن کلیک و پس از پرداخت بلافاصله دانلود کنید

  • ۰
  • ۰


دانلود پاورپوینت بررسی موزه سلطنتی اونتاریو، کانادا

تاریخ ایجاد 14/03/2015 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 33 اسلاید   قیمت: 5800 تومان   حجم فایل: 7607 kb  تعدادمشاهده  17


موزه فرهنگ و تاریخ جهان که در تورنتو قرار گرفته و یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های آمریکای شمالی به شمار می‌آید که سالانه بیش از 1 میلیون بازدید کننده دارد. این موزه نیز توسط استودیوی دانیل لبسکایند طراحی شده است.
موزه سلطنتی اُنتاریو (یا موزه سلطنتی اونتاریو) (به انگلیسی: Royal Ontario Museum) موزه‌ای در حوزه فرهنگ جهانی، هنر و تاریخ طبیعی است که در شهر تورنتو واقع در استان انتاریو، کانادا واقع شده‌است.
موزه سلطنتی اُنتاریو دارای گنجینه‌ای بالغ بر ۶ میلیون اشیاء باارزش است.
 
این موزه دارای آثار بسیاری نیز از ایران است. بیشترین بخش آثار ایرانی در موزه سلطنتی اونتاریو به سفال اختصاص دارد. این آثار سفالین اغلب در کاشان و کرمان شکل گرفته‌اند و توجه پژوهشگران سفال را هم به خود جلب کرده‌اند. در سال ٢٠١٣ کتاب نفیسی نیز درباره این آثار توسط انتشارات بریل در هلند با همکاری موزه سلطنتی اونتاریو به زبان انگلیسی به چاپ رسیده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
موزه فرهنگ و تاریخ جهان که در تورنتو قرار گرفته و یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های آمریکای شمالی به شمار می‌آید که سالانه بیش از 1 میلیون بازدید کننده دارد. این موزه نیز توسط استودیوی دانیل لبسکایند طراحی شده است. ,موزه سلطنتی اُنتاریو (یا موزه سلطنتی اونتاریو) (به انگلیسی: Royal Ontario Museum) موزه‌ای در,
  • ۹۶/۰۶/۲۰
  • safaii safaii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی