معماری www nbpars.ir

سلام این وبلاگ زیر مجموعه نقش برتر است آدرس سایت اصلی nbpars.ir
برای خرید هر محصول روی لینک آن کلیک و پس از پرداخت بلافاصله دانلود کنید

  • ۰
  • ۰
پاورپوینت بالشتک های ETFE

تاریخ ایجاد 19/12/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 39 اسلاید   قیمت: 4000 تومان     تعدادمشاهده  3


پاورپوینت بالشتک های ETFE
 
بخشی از متن
 ETFE (Ethylene Tetra Fluoro Ethylene)(اتیل تترا فلوئورو اتیلن) نوعی پلاستیک است که دارای مقاومت بالا و مقاومت به سایش عالی در طیف وسیعی از دماهاست. این ماده پلیمری، دمای ذوب بالایی داشته و ویژگی های شیمیایی، الکتریکی و مقاومت در برابر تشعشع انرژی فوق العاده ای دارد. شاید این ماده، پراستفاده ترین فیلم باشد، اما به دلیل خواص مکانیکی اش، کاربرد محدودتری دارد. ETFE می تواند تابش متعارف خورشید و دیگر شرایط محیطی را بیش از 15 سال تحمل کند. خاصیت گذردهی نور ETFE در طول موج های مختلف، سهم بیشتری در کارایی شان در گلخانه سازی دارد. این پوشش، همانند شیشه تمام نور مرئی را که به آن برخورد می کند، انتقال خواهد داد، ولیکن بر خلاف شیشه معمولی که درصد زیادی از تابش فرابنفش را مسدود می کند، نسبت به UV شفاف است و اثر ضد باکتری UV سبب می شود تا گیاهان کمتر در معرض بیماری قرار گیرند.
پرداختن به اسکلت و اتصالات سازههای مشبک فضایی همواره مورد توجه مهندسان و متخصصان بوده است. اما پوششهای نوین سازه-های فضاکار نیز نقش مهمی را در افزایش کارایی این سیستم سازهای داشتهاند. یکی از مهمترین تاثیراتی که طراحی و ساخت سازههای فضاکار بر معماری داشت، امکان پوشاندن دهانههای وسیع در عین سبکی سازه بود. بالشتکهای هوا یکی از بهترین مصالح پوشانندهای هستند که قابلیت سبکی سازههای فضاکار را نقض نمیکنند. بالشتکهایی با پوششETFE با داشتن خصوصیاتی چون: سبکی، امکان عبور نور ، خواص خودتمیزشوندگی و بسیاری دیگر، به عنوان یکی از مطرحترین مصالح پوشاننده این سازهها معرفی میشوند.
 
امروزه فویل های ETFEدر کنار مصالحی نظیر شیشه، پلی کربنات و اکریلیک و ... ازجمله مصالح مورد استفاده در پوشش های ساختمانی هستند که معمولاً هم در نما و هم در نورگیرهای سقفی استفاده می گردند. کیفیت ویژه ی این مصالح ساختمانی نظیر شفافیت زیاد، مقاومت عالی در برابر آلودگی های محیطی و خاصیت ضد چسبندگی، مقاومت بالا در برابر تابش فرابنفش و عمر مفید طولانی، سبکی و بی خطر بودن، امکان تنظیم شفافیت و جلوه ی بصری پوسته و ... آن را به یکی از کم رقیب ترین مصالح جهت ساخت پوسته های اقلیمی و هوشمند تبدیل کرده است..
 
 
 
و ........


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بالشتک های ETFE , ETFE (Ethylene Tetra , Fluoro Ethylene ,اتیل تترا فلوئورو اتیلن , نوعی پلاستیک ,دارای مقاومت بالا ,مقاومت به سایش عالی ,طیف وسیعی از دماهاست. ,ماده پلیمری، دمای ذوب بالایی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی قیر پلیمری
پاورپوینت بررسی پوشش‌های ضد حریق بر روی سازه‌ها
پاورپوینت بررسی تفاوت بالکن، تراس و ایوان
پاورپوینت بررسی تاورکرین ،جرثقیل برجی
پاورپوینت بررسی بتن شفاف
پاورپوینت بررسی سازه‌های فضاکار
پاورپوینت بررسی زهکشی و تخلیه آب
پاورپوینت بررسی مراحل اجرا و مزایای اسکلت فلزی
پاورپوینت بررسی پیچیدگی و اعوجاج در مقاطع جوشکاری
پاورپوینت بررسی کرگیری یا مغزه‌گیری بتن
پاورپوینت بررسی آجرکاری تزیینی در معماری معاصر
پاورپوینت بررسی مهاربندی با میانقاب
پاورپوینت بررسی ساختمان‌های بتن‌آرمه با شیوه قالب‌های تونلی
پاورپوینت بررسی سقف هالوکور Hollow core
پاورپوینت مقایسه‌‌ سقف کوبیاکس با‌ سقف‌ یوبوت
پاورپوینت بررسی سازه‌‌های خرپایی
پاورپوینت بررسی سیستم دیوار باربر بتن مسلح ویژه
پاورپوینت بررسی مهاربندهای کمانش ناپذیر
پاورپوینت انواع شمع و سپر و روشهای اجرایی
پاورپوینت بررسی عیوب اصلی جوش در سازه‌های فولادی‌


  • ۹۶/۰۹/۲۹
  • safaii safaii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی