معماری www nbpars.ir

سلام این وبلاگ زیر مجموعه نقش برتر است آدرس سایت اصلی nbpars.ir
برای خرید هر محصول روی لینک آن کلیک و پس از پرداخت بلافاصله دانلود کنید

  • ۰
  • ۰
پاورپوینت بررسی معماران و معماری پست مدرن postmodernism architecture

تاریخ ایجاد 26/10/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 4 پاورپوینت 240 اسلاید   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  3


انسان معاصر در پی بهره مندی از عرصه ها ، شیوه ها و روشهایی است که او را سریع تر و موثر تر به پیامها و مفاهیم گوناگون رهنمون سازد . 
تبلیغات و ترغیب مخاطبان و حتی سرگرمی و از همه مهم تر تبادل اطلاعات و اخبار در جامعه ای که از مختصات هنر گرافیک می باشد تأثیر بسزایی داشته است . این نکته مورد توجه قرار گرفت که در روند دگرگونی های مختلف بخصوص فرهنگی بنا گردید ذهن و زبان نو چگونه انقلابی در زبان هنر بوجود آورد و همچنین دیده شد که نقش گرافیک به عنوان هنر ارتباط جمعی و انتقال جذاب موضوع و ماندگار پیام در عصر ما ، اهمیت و اولویت خاصی یافته است و شاهد تکاپوی هنرمند برای تعریف ارتباط خود با جهان بودیم . 
به عبارت دیگر کوشش او برای آن بود که از دیدگاه معین و مشخص به مسأله پاسخ دهد . زمانی هنرمند به دیدگاهها و پیشرفتهای صنعتی پاسخ داد و پیشرفتهای تکنولوژی را در طراحی های هنری خود مد نظر گرفت و زمانی دیگر افزایش تولیدات تحسین بر انگیز توسط پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی مورد توجه قرار گرفت و همین باعث شد که ذوق و سلیقه از مدار تولید حذف شود و صنایع دستی و صنعت گران که آخرین بازماندگان سنت هنری قرون وسطی بودند مانند گذشته اهمیت نداشتند و در دوره ای تا آغاز جنگ جهانی اول طغیانی در برابر تمامی حس پذیریهای سبک اولیه گرافیکی به منصه ظهور رسید و پدیده ای هنری پا گرفته در نیمه اول قرن 19 میلادی به نام هنر نو پیوند نزدیکی با انقلاب صنعتی داشت و کشف انرژی های جدید و تفکرات جدید در این قرن و اختراعات پی در پی باعث شد که مناظر و دیدگاهها و شیوه زندگی دگرگون شود و پیشروان این سبک در تمامی سطوح در طراحی ، انقلابی به پا کردند و شاهد بودیم که هنر نو یک حرکت آوانگارد بود و چگونه مواد سنتی را بکار گرفت و آنها را در خدمت اهداف خود در آورد . 
و...
 
فهرست مطالب
 
    عقلانیت
    ایدئولوژی
    تاریح
    کثرت گرایی
    رسانه
    ریچارد مایر و آثار آن
    جیمز استرلینگ و آثار آن
    جان هجداک و اثار آن
    رابرت استرن و آثار ان
    فیلیپ جانسون و آثار آن
    هانس هولین و آثار آن
    ارو سارینن و آثار آن
    چارلز جنکز و آثار آن
    رابرت ونتوری و آثار آن
    اورن اوتزون و آثار آن
    چارلز مور و آثار آن
    کتاب پست مدرن سفید پنج معمار
    نئومدرن
    چارلز گواتمی و آثار آن
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماران و معماری پست مدرن ,postmodernism architecture ,عقلانیت ,ایدئولوژی ,کثرت گرایی ,ریچارد مایر و آثار آن ,جیمز استرلینگ و آثار آن ,جان هجداک و اثار آن ,رابرت استرن و آثار ان ,فیلیپ جانسون و آثار آن ,هانس هولین و آثار آن ,ارو سارینن و آثار آن ,چارلز جنکز و آثار آن ,رابرت ونتوری و آثار آن ,اورن ا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی جنبش فکری لویی کان - مکتب پست مدرنیسم


  • ۹۷/۰۸/۰۵
  • safaii safaii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی