پاورپوینت بررسی نمایشگاه و نمایندگی بی ام دبلیو bmw در شنزن چین
دونگ هائو
ایجاد تجارب نمایندگی چندگانه بر اساس بیان نام تجاری با کیفیت فن آوری BMW
و خدمات پس از فروش. هر کدام با یک سبک فردی از هویت بصری خود BMW تکامل
یافته است.
مداخله با هویت
چالش اصلی ایجاد یک طراحی و محیط پویا و جدید در یک هویت بصری از پیش تعیین
شده است. ایجاد یک فضای دعوت کننده و هیجان انگیز برای مشتریان در یک طرح
که توسط استانداردهای معماری BMW تعیین شده است. هویت این فضاها با لایه
بندی مجموعه ای از عناصر اعلام شده توسط فضای داده شده در چونگینگ، فوشان،
شنژن و تیانجین طبقه بندی شده اند
ایجاد یک تمایز واضح بین ویترین شرکت و خدمات مشتری در هر نمایندگی با
استفاده از چندین مواد و عناصر مجدد. طبقه اول همیشه برای نمایشگاه و
بالاتر از مشتری VIP، ترکیبی از مناطق باز و بزرگ و فضای خصوصی کوچکتر
محصور شده است، با پیش تعیین شده با مواد خاص و پالت رنگ.
عناصر یک فضای و تجربه برای هر عملکرد را تعیین می کنند، پیوند های یکپارچه
را از طریق ارتباطات فروش و مشتری متصل می کنند. در مواردی که مفهوم طراحی
باعث تغییر در معماری شد، تجربه مشتریان BMW را شدت بخشید.