تاریخ ایجاد21/06/1395 12:00:00 ق.ظتعدادبرگ: 53قیمت: 10000 تومان
تعدادمشاهده1
*بخشی از متن:* به طور کلی در برنامه ریزی و مطالعه جهت *طراحی یک مجموعه تجاری* می توان به اهداف خلق فضاهای تجاری با توجه به ارزشهای معماری ایرانی، به خصوص معماری بازار و توجه به روابط و سلسله مراتب موجود در آن، توجه به توسعه و رشد فرهنگی و اجتماعی، ایجاد رونق و تأثیر در رشد و توسعه اقتصادی منطقه، برآیند مطالعات کالبدی در عرصه تولید بر اساس معیارها و سیاستهای کلی، اشاره نمود ...
*فهرست بخشی از مطالب:* چهار چوب پژوهش و طرح تشریح موقعیت فضایی ـ مکانی موضوع اهداف بررسی فضا از نظر امکانات و محدودیتها ویژگی های اقلیمی تعریف موزه قسمت های مختلف موزه نگارخانه کتابخانه فروشگاه کتاب رستوران سازمان موزه ... ... نمونه موردی ...
کلمات کلیدی مرتبط: *بخشی از متن:* , به طور کلی در برنامه ریزی و مطالعه جهت *طراحی یک مجموعه تجاری* می , توان به اهداف خلق فضاهای تجاری با توجه به ارزشهای معماری ایرانی، به , خصوص معماری بازار و توجه به روابط و سلسله مراتب موجود در آن، توجه به , توسعه و رشد فرهنگی و اجتماعی، ایجاد رونق و تأثیر در رشد و توسع,