معماری www nbpars.ir

سلام این وبلاگ زیر مجموعه نقش برتر است آدرس سایت اصلی nbpars.ir
برای خرید هر محصول روی لینک آن کلیک و پس از پرداخت بلافاصله دانلود کنید

  • ۰
  • ۰
پاورپوینت بررسی موزه فرهنگی مالاکا ،موزه فرهنگ و سنت های مالاکای مالزی

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 14000 تومان     تعدادمشاهده  92  

پاورپوینت بررسی موزه فرهنگی مالاکا ،موزه فرهنگ و سنت های مالاکای مالزی 
بخشی از مطلب
این موزه، ویترینی برای نمایش فرهنگ و سنت های مالاکای مالزی است.
موزه فرهنگی مالاکا ماکتی از کاخ معروف سلطان منصور شاه است  که از سال 1456 تا 1477 میلادی در این منطقه حکومت می کرده است. باید گفت این موزه، ویترینی برای نمایش فرهنگ و سنت های مالاکاست. در کل این موزه حدود 1350 آیتم مختلف به نمایش گذاشته شده است. این آیتم ها شامل عکس ها، مصنوعات، تسلیحات و نقاشی های مختلف هستند. همه آنها نمایشگر فرهنگ و سنت مالاکایی ها و میراث بر جا مانده از سال های دور هستند. قدمت آنها مربوط به قرن های 15 و 16  میلادی است.
این موزه به شکل ساختمان سه طبقه است که از چوب ساخته شده است. ساختمان موزه به هشت اتاق مجزا تقسیم شده است و سه گالری دارد. گالری ها، محلی برای نمایش سلاح های جنگی، وسایل سلطنتی، هنرهای تزئینی و دیگر اقلام فرهنگی است. سه سالن دیگر به نام های سالن حضار، مسلمانان و تفریحی نیز در موزه فرهنگی وجود دارد
گالری ها شامل ماکت ها و نقاشی های مربوط به جنگ های مشهور مالایی ها به نام های Hang Jebat و Hang Tuah هستند. سالن شبستان سطلنتی نیز نمای بسیار زیبایی دارد. ماکتی از قصر سلطان منصور شاه، لباس های عروسی های سنتی، زیورآلات مالایی، سلاح های جنگی نیز دیگر مواردی هستند که در موزه فرهنگی به چشم می خورند.
گردشگران هنگام بازدید از این موزه، آن قدر موارد مختلفی می بینند که به هیچ وجه متوجه گذشت زمان نمی شوند. از بازدید این موزه نیز پشیمان نخواهند شد.
نام محلی
نام محلی موزه فرهنگی مالاکا Muzium Kebudayaan است. همچنین آن را با نام «ایستانا» نیز می شناسند.
اطلاعات گردشگری
نحوه دسترسی به موزه فرهنگی در مالاکا بسیار ساده است. گردشگران می توانند از انواع مختلف وسایل نقلیه همچون اتوبوس، تاکسی و موتورهای سه چرخه کمک گرفت. برای رسیدن به مالاکا نیز می توان از مسیرهای هوایی یا زمینی همچون قطار و اتوبوس کمک گرفت. حدود دوساعت و نیم از کولالامپور تا مالاکا با اتوبوس راه است.
این موزه در خیابان St. Paul’s Hill و در فاصله بندر هیلیر قرار دارد. موزه فرهنگی به بنای تاریخی و قلعه مشهور ساخته شده توسط پرتغالی ها به نام A`Famosa بسیار نزدیک است. همه معماری و طراحی این موزه نمونه کپی شده از کاخ سلطان منصور است. یعنی خلاقیت جدیدی در آن به کار نرفته است و فقط به صورت ماکتی بزرگ از ساختمان کاخی موجود، ساخته شده است.
درب موزه فرهنگی از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر در همه روزهای هفته به غیر از دوشنبه ها، بر روی بازدیدکننده ها باز است. بنابراین برای برنامه ریزی و بازدید از این موزه بهتر است به ساعات و روزهای کاری آن توجه کنید.
قیمت ورودی موزه فرهنگی برای بزرگسالان و کودکان متغیر است. بزرگسالان 2 رینگیت و کودکان نیز 0.50  رینگیت برای ورود باید پرداخت کنند. شاید لازم باشد بدانید که مدارس به طور مداوم، دانش آموزان خود را برای بازدید به این موزه  می آورند.
موزه فرهنگی، مکانی مناسب برای نمایش فرهنگ غنی مالاکایی هاست. البته علاقه مندی ها و سنت های مختلف دیگر نژادها و قومیت ها را نیز می توان در این موزه دید. لباس های سنتی، عکس ها، آلات موسیقی، تسلیحات جنگی و کتیبه های سنگی از دیگر دیدنی های این موزه هستند. و......
تاریخچه
موزه مشهور فرهنگی مالاکا برای زنده نگه داشتن سنت ها و فرهنگ های مالاکاست. این موزه ماکتی از کاخ سلطان منصور شاه است که در قرن 15 میلادی زندگی می کرده است.
این موزه در سال 1954 میلادی توسط کمیساریای مقیم مالاکا افتتاح شد. از سال 1660 میلادی نیز در خانه هلندی ها افتتاح شده بود. اما گشایش رسمی آن به 17 جولای سال 1986 میلادی بر می گردد.

 
کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی موزه , فرهنگی مالاکا ،موزه فرهنگ ,سنت های مالاکای مالزی ,موزه فرهنگی مالاکا ، موزه فرهنگی ، Cultural Museum ، مالاکا ، کاخ سلطان منصور شاه ، فرهنگ و سنت مالاکا ، ساختمان موزه ، Hang Jebat ، Hang Tuah ، سالن شبستان سطلنتی ، Muzium Kebudayaan ، ایستانا ، فرهنگ مالاکایی ، موزه مالاکا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی پاورپوینت موزه فرش تهران
دانلود بررسی پاورپوینت آموزشی دهکده شهری
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل خانه هنرمندان صدرا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه لنینگراد سن پیترزبورگ
دانلود بررسی پاورپوینت موزه میلواکی
دانلود بررسی پاورپوینت نقد بناهای موزه های لوور – هنرهای معاصر- گوگنهایم رایت
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه Twist نروژ
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل سالن اجتماعات و نمازخانه ی کریسگی ارو سارینن
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه احمدآباد، هندوستان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه توس مشهد
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه ملی آب ایران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی بین المللی اصفهان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای معاصر و نمایشگاه طرح و برنامه چین
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طرح توسعه موزه ملی سوئیس
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل کافه کتاب ¾۹ کلمبیا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه هنر های معاصر سوییس
دانلود بررسی پاورپوینت موزه لوور پاریس
دانلود بررسی پاورپوینت ضوابط و استاندارد های طراحی و معماری
دانلود بررسی پاورپوینت مرکز فرهنگی ژان ماری جیبائو در نومئا اثر رنزوپیانو
دانلود بررسی پاورپوینت خانه اپرای سیدنی
 
  • ۰۱/۰۵/۱۸
  • safaii safaii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی